Star Trek - Countdown to Darkness

Siirry alas

Star Trek - Countdown to Darkness Empty Star Trek - Countdown to Darkness

Viesti kirjoittaja Jemppu lähetetty 02.10.13 11:59

Star Trek - Countdown to Darkness on Star Trek Into Darknessin virallinen johdanto sarjakuva.

Star Trek - Countdown to Darkness Startrekkansi

Takakannen esittely teksti:
Tähtilaivaston USS Enterprise saapuu syrjäiselle Phaedus IV-planeetalle suorittamaan rutiinitutkimuksia, jotka keskeytyvät yllättäen. Menneisyydestä esiin nousevat haamut uhkaavat koko liiton turvallisuutta, jonka pelastaminen on kapteeni James T. Kirkin ja muun miehistön käsissä.

Sarjakuva on Star Trek Into Darkness-elokuvaa edeltävä virallinen johdanto. Juonta on ollut mukana laatimassa elokuvan käsikirjoittaja Roberto Orci.

Suomessa tätä onkin löytynyt hintaan 9,99€ ainakin isoimmista ruokakaupoista ja sarjakuvan on Suomessa kustantanut Egmont.
Olettekos lukeneet sitä vielä ja mitä mieltä olitte? Onko teillä suomenkielinen julkaisu vai tilasitteko jenkeistä?

Itselläni on tosiaan suomenkielisenä sarjakuva ja se on minusta ihan perusviihdyttävä sekä hyvin kuvitettu. Sarjakuvan löytäminen kaupan hyllystä oli minulle positiivinen yllätys, sillä olin pitkään haaveillut siitä. Itse taisin nähdä sen ekan kerran netissä, kun Star Trekin FB-seinällä mainostettiin.

Sarjakuvasta osaan vaan sanoa, että Tos-sarjan katsojana sieltä löytyi eräs hyvinkin tutun sivuhahmon nimi joka sitten jaksoi jokusen hetken huvittaa minua. Sarjakuva oli luettavan arvoinen kyllä, muttei ehkä mikään mestariteos. Itse luin sen tosin jo joitakin aikoja sitten, etten pysty mitään arvostelua kirjoittamaan niin kaukaisen muiston pohjalta.
Kuvituksesta voin sanoa, että hahmot olivat hyvin onnistuineita, paitsi Kirkin kohdalla oli pientä epävarmuutta välillä. Itse kuitenkin pidän vanhemmasta sarjakuva tyylistä (80-90-luku), joten kuvitus tyyli ei kuulu omiin suosikkeihini.

Pahoitteluni sekava teksti, väsyttää~
Jemppu
Jemppu
Q (Admin)
Q (Admin)

Viestien lukumäärä : 97
Ikä : 27

http://www.twitch.tv/Jemppujr

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa